naneliseker_ Kızlar bebisler tok karnına mi sevvvvviyor, açken hareket azalıyor sanki🤣 Normal mmiiiii?
Ozge5 Gizemlibirisi007 benim de böyle 20+1iz doktora gittik toktum asla dönmedi😂😂 şuan açım vurmalarını hissediyorum 😂
Hilal_blc naneliseker_ benim tam tersi açken çok hareketli oluyo artk kalk beni beslemi diyo noluyosa 🤣
ikotrtn naneliseker_ normal sizin kan şekeriniz düşünce onunda düşüyor tatlı bir şey yiyin hemen başlar harekete
Hanimeller naneliseker_ valla ben benım evladımı anlamadım bazen açken uçan tekmeler Hava da uçuşuyor bazen tokken falan değişiyor yanı keyfine göre 😂😂