birhamilelikgunlugu Selamlar herkese, 2 li tarama yaptırdım devlette 20 gün sonra çıkar sonuclar dediler ama e nabızda göremiyorum bilgisi olan var mı nerden bakılacağına ?
babylook birhamilelikgunlugu sonuçlar doktoruna gidiyor grafik halinde doktorun yorumlayacaktır sonuç çıktığında
mervemurat16 birhamilelikgunlugu e nanızda tahlil sonuçlarına ara ara bakın beta ve ppap sonucunu görürsünüz ama doktor grafige göre yorum yapıyor oda e nabızda gözükmüyor
Gamzeramo birhamilelikgunlugu bende devlette yaptirdim 1 hafta icinde cikti sonuc ist capa ya gidiyorum
babylook birhamilelikgunlugu evet tahlilerim yazan yere düşer ama grafik doktordadır size verir zaten gittiginizde
birhamilelikgunlugu mervemurat16 evet ama grafik olmadan referans dışı bişey de gözükmüyor ne demek doğrusu bilemedim e nabızda düşmüş
mervemurat16 birhamilelikgunlugu beta ve ppap değeri gözüküyorsa grafik doktordadır doktorunuzla görüşebilirsiniz