Glcngzll Kızlar uyandığım da kendimi yüz üstü buluyorum. Birinci gebeliğimde de karnım küçüktü hatta yok gibiydi 2 gebeliğim her gören 5-6 aylık mı diyor çok büyük . Bebek zarar görür mü acaba uyurken böyle 😔
HilalYlmz Glcngzll 2.gebelikte evet karın daha çabuk çıkıyormuş bende 16 haftalığım ama bu göbeğin maşallahı var😂