Bugün aylık randevum vardı doktorum rahim ağzının boyunu ölçtü geçen ay 2,9 cmdi bugün 2 cm ölçtü, yat dinlen hiç iş yapma dedi bugün nstye de soktu az bişey sancım da çıktı şuan 28.haftadayım böyle olup 36-37.haftaları gören var mı? nelere dikkat ettiniz evde hiç mi iş yapmadınız mesela yemek falan? bebeğim 1206 gram 35 cm böyle olup bebeği sağlıklı doğan var mı?