Busra26 doktor ilk baş bizede öyle söyledi cnm bir kese gelismeyebilir kaybolabilir hep korkmuştum ikiz olduğunu dai söylememiştim o yüzden çok şükür birşey olmadı ama 🙏 doktorlar ikiz olduğu için coo korkutuyor ve olumsuz konuşuyorlar hep kendimden biliyorum o yüzden cook düşünme üzme kendini