Merve1414 Bugün norolojide konturolum avrdi emar cektirmistim MS yada vaskulit dedi ama daha çokvaskulit gibi duruyor MS şikayetin yok dedi hamile olduğum için ilaçlı emar çektirmesi 18 tüp kan verdim