Kızlar merhaba, ilk defa çatlatma iğnesi kullandım bu ay iğnenin 9. Günündeyim kaşık ağrılarım var be bugün çamaşırımı ıslatan sıvı akıntım oldu ve içinde beyaz pütürlerde vardı. Yumurtlama dönemindeki beyaz akıntıya benzettim. İğne vurulmasaydım bu günlerde yumurtlamam gerekiyordu. Kısaca sorum şu ki tekrar yumurtlamış olabilir miyim? Veya hamilelik belirtisi olabilir mi bu?