Mom_83 Selam anneler, ben anıları fotoğrafları çok severim o yüzden bebeğime hep Yenidoğan çekimi yaptırmak istiyordum. Dış çekimimi yaptığımız yer ile anlaştık aklımı çeldiler hamilelik çekimide yapacağız 😂 sizler yaptırdınız mi veya yaptıracak mısınız
EbruBoluKaya Hamilelik çekimi değil ama yenidoğan çekimi bende düşünüyorum. Kasım ortası doğum Ekim ortası gibi konuşalım dediler netleştiricez o zaman