Hazall23 4 hafta 4 günlük beta değeri an itibariyle 1894. Siz kaçıncı hafta ve hangi değersiniz bakalımm🤩🤩
Zeybal34 Hazall23 oyy maşallahh 4+2 yim ben. 4 gün önce 113 ~ 2 gün önce ise değerim 295 çıktı gayet iyi dendi. 5. Haftada yani haftaya pazartesi kontrol keseyi göreceğiz inşallah. Kalp atışı duyulur mu acaba bi bilginiz var mı?
Hazall23 Zeybal34 beni de haftaya kese için çağırdı. Sanırım kalp atışı beta 25000 lerde duyuluyormuş. Ama keseyim görebilirsin kalp atışını bir sonraki haftaya atabilir
Zeybal34 Hazall23 keseyi göreyim de çift mi tek mi öğreneyim gerisi önemli değil en çok merak ettiğim o şuan hayırlısıyla güzel haberler alalım.
Hazall23 Fatma-00 meme hassasiyeti ve kadık ağrısı var bende şuan. Sizde hiç mi yok ve belaya baktınız mı
Hazall23 Fatma-00 henüz kontrole gitmedim. İlk kontrol haftaya ptesi. Bakalım doktorum ne diyecek 🥰🥰😇😇
Morlavanta1 5+5 oldum, dün beta 12bin küsür çıktı. Hepimize kolay, güzel ve sorunsuz hamilelik diliyorum 🙏🏻
Rgmss Morlavanta1 kese gordunuz mu ya da kalp atısı duydunuz mu acaba? Hayırlı olsun buarada masallaaah💖
Fatma-00 Zeybal34 bende onu çok merak ediyorum inşallah şu 10 gün çabuk geçer vee görüş günü gelir çok heyecanliyim hiç bir belirtim olmadığı içinde bisey anlayamıyorum pek
Zeybal34 Fatma-00 aynen öyle valla. Siz benexol B12 kullanıyor musun? Ya önceden kullanıyordum acaba devam edecekmiydim o ilacı unuttum ben.