F123 Kızlar doktoruma söyledim mide bulantısı için ilaç yazdı ama böyle kullanmamı da pek istemedi gibi durdu zararlı olsa yazmaz zaten ama kullanayım mı kullan mayım mı bilemiyorum ilaç olarak prilam yazdı
myangelson F123 her hamilelere yazılan bir ilaç bu herkes kullanıyor neredeyse bende kullandim. O bulantıyı ogurtuyu cekmektense çok iyi geldi. neden kullanmanı istemedigini düşündün ?
F123 myangelson dedimki midem çok bulanıyor hani neredeyse bişey yiyemiyorum su hiç içemiyorum dedim bu beklediğimiz bi durum dedi hani kilo kaybın olsa bile sıkıntı yok dedi böyle tavrı bana öyle geldi
myangelson F123 yani hamilelikte olabilen birşey demek istemiş olabilir bence. Öyle olsa ilaçsız geçirmeye calis falan derdi bence ya