Tam 1 ay kaldı doğuma çok heyecanlıyım 38.haftada planlı isteyerek sezeran olacağım insülin iğnesi kullanıyorum şimdide tansiyon ile savaş veriyorum 34.haftada bebek kilosu boyu neydi acaba sizin bebeklerinizin benim kızım biraz geriden geliyor malesef 2 hafta kadar