dilos011 Minik122020 benimde adet tarihim 9 10 Eylül gibi ama en son ki korunmasız ilişki 27 sinde olmuştu acaba ne zaman test yapsam çıkar
Tugce48 Minik122020 bende 9 ekimi bekliyorum bu hafta içinde adet olmazsam o gün test yapacagım🥰 Allahım isteyen herkese nasip etsin
dilos011 Tugce48 kız benim 3 yaşında kızım 4 aylık oğlum var sadece bi kere oldu oda yanlışlıkla ya o anda birden gelişti bilmiyorum yani cuma günü test yapsam mi çıkar mi
Tugce48 dilos011 benimde 3,5 yaşında oğlum var ikinciyi istiyoruz. Ama tek korunmasız ilişki ayın 27 sinde olduysa belki gebe degilsindir canım ve şu an test yapsan varsa da cıkmaz
Tugce48 dilos011 ben döllenmenn üzerinden iki hafta gecince idrarda belli oluyor diye biliyorum senin anca 1 hafta olmuş ilişki olalı
dilos011 Tugce48 cuma günü yaparsam 10 gün oluyor yafta sonu yaparsam da 11 12 gün oluyor erken gebelık testi ile yapacağım zTen
Amanguzelyavasyuru Minik122020 Bizde bu ay denedik bat 12 ekim eşimin doğum gününe denk geliyor inşeAllah tutmuştur eşime çok güzel sürpriz olur☺️
Minikkelebegim13 1prensesannesi__ bugün sanki mide bulantısı var gibi bende ama yemeği mi fazla kaçırdım acaba diyorum🙄 bu kadar erkende mide bulanmaz yani 😂
1prensesannesi__ Minikkelebegim13 bende de aksam bi bulanti vardi tatli yedikten sonra ondandir diye kayda almadım bulanti genelde 6. Haftada basliyo
1prensesannesi__ Minikkelebegim13 bencede değildir ama adet olmadikca her belirti gebelik belirtisi gibi geliyo dimi ayagim tasa takilsa hamile oldugum icin mi dicem nerdeyse 🥴🥴🥴😂😂😂😂