Karan35 32.haftam da çalışabilir raporu almak istiyorum fakat doktorum izinli 1 hafta sonra gelirsin dedi bi sıkıntı olur mu 33. Haftayı beklersem internetten baktığımda annelik ödeneğinden kesilir yazıyor başına gelen var mi ?
Bebegim_38 Karan35 tam 32 de almanız gerekiyor diye biliyorum. Devlet hastanesi girişiniz varsa daha önceden oradan da alabilirsiniz.
Balbebek012 Karan35 33 de olmaz tam 32 olması lazım başka doktırdan al devlete bile gitsen hemen alırsın
fizikcianne Karan35 tam 32. Haftada almanız gerekir. İş yerine tam 32. Haftada teslim etmesenizde olur çünkü sisteme düşüyor hangi tarihte aldığın. İş yerine verme zamanın önemli değil ama raporu yazdırma tarihin tam 32. Hafta olmalı