Canlarım merhaba Sat’a göre 10+5 doktorumun kontrolüne göre 7+5 haftalık hamileyim geçen hafta 2-3 gün üst üste mide bulantısı oldu baya ama o zamandan beri hiç yok yani bulantı olmaması normal mi sizce ? İlk gebeliğimde 5-6 haftalıkken başlamıştı bulantılarım ta ki bebeğim hareket edene kadar ama bunda tık yok 🙄