Kızlar merhaba bi sorum olucak benim ilk bebeğim suyum geldiği ve bittiği için 36 haftalıkken acil sezeryana alındım şimdi de doktorum 38+3 e gün verdi . Sezeryan günü için 38+3 uygun mu yoksa daha bebek küçük mü olur ? Erken doğum yaşadğım için çok zorlandım sorum bu yüzden