MercimekVeaAnnesi Kizlar bel fitigim var spinal anesteziyle yapacaklar bisey olur mu yaptiranlar varmi
mayra MercimekVeaAnnesi benimde bel fıtığım var canım sağlı sollu, spinal anestezi ile sezeryan doğum yaptım 9 ay önce, hiçbir sorun olmadı şükür, öncesinde dr.a söylemiştim bi şey olmaz demişti