Kızlar bugün 3 gün oldu doğum yapalı Dr 1 hafta sıvı şeyler tüket dedi bide bi, toz ilaç verdi gaz giderici için hep çorba şu hoşaf helva vs yedim dün akşam bagrsaklarm çok hareketlydi afedersiniz isal oldum gece bidaha öyle oldu sabah bidaha bebeğimi emzirdikce ona da geçiyo varmı bu durumu yaşayan bugün Dr kontrolümüz var sizede sorayım istedim acaba hep sıvı ve bagrsaklarmı calıstran şeyler yediğim için mi böyle oldum 🙄