_gulfer en eski usülle yapıyorum 1 litre sütü ocağa koyun hafif ısınınca iyice yıkadığınız 1 çay bardağı pirinci ekleyin daha sulu isterseniz 1 parmak eksik koyabilirsiniz ben genelde öyle yapıyorum, 1 su bardağından da bir 2 parmak eksik şeker ekleyin karıştırın kendi kendine kısık ateşte pişsin yoğunlaşınca alırsınız ocaktan evet yoğunlaşıyor hiç başka şeye gerek yok