Kızlar selam endişelendiğim bir durum var. 29 haftalık hamileyim. Eşimin kasığında kırmızılık vardı pişik sandık kremler yağlar sürdük. Bugün iş yeri doktoruna danışmış ve doktor direk mantar demiş. İlaç vermiş ve 1 hafta - 10 gün ilişki yasaklamış. Eşin de fitil kullansın felan demiş. Eşim de hamile olduğumu söylemiş. Kendini takip etsin felan demiş doktor yani daha önce bu tarz bisey başınıza geldi mi? Kesin bulaşır mı veya bulaştı diyelim benimde aynı bölge de mi olur veya genital bölgenin içinde olması mümkün müdür? Panik oldum ne yapsam bilemedim şuanlık farketmedim bişey ama