Ncn doğum aniden başlamıyor ki bugün doktorum söyledi suyun gelirse 2 saat evde bekleyebilirsin dedi suyun gelmez sadece sancın olursa dayanabildiğin kadar dayan dedi sadece nişanın gelirse hastaneye gelmene gerek yok dedi o yüzden hastaneye gitmek için rahat rahat vaktin olur kendini bunu düşünerek strese sokma hem hamile doğum yapacak bir kadınıda götürcek taksi bulunur 🥰