Annelik0707 Mayıs ayında dış gebelik geçirdim değerim iki katı artmiyordu 900lerden 1800 olması gerekirken 1500lerde falan kalıyordu alttan muayene ile tüpte olduğunu gordu ve acil kürtaja alındım öncesinde kanser tedavilerinde kullanılan bir igne vuruldum kürtaj sonrası rahim toparlayıcı ilaç kullandım bir hafta ama kürtaj sonrası değer 0 olana kadar beta degerinintakip altına aldı doktorum düşüyorsa sorun yok demişti