ilkheyecanim96 Yeni hamileleri merak ediyorum şu an da doğurmuş doğuracak olanların hepsi kız nerdeyse yeni 3-4 aylık hamileler cinsiyet öğrenen 11-12 haftalık hamişler kız mı erkek mi ☺️
mho0910 ilkheyecanim96 bence erkek ,benim yengemin ,kuzenimin ,arkadaşımın erkek çocugu beklemesinden yola çıkarak böyle düşünüyorum 😂😂
ilkheyecanim96 Sak94 yeni hamileler hep erkek diye duyuyorum doğuran doğuracaklar hep kız denk geldim 😅
_Abdullayeva5_ ilkheyecanim96 valla ben Azərbaycanliyam burda bütün hamişler erkek bekliyo bende daha bəlli diyil 😂
ilkheyecanim96 ikotrtn evet kızda erkekte bizim 🥰 sağlık olsun ama cinsiyet heyecanlandırıyor merak ettiriyor
PrensesAnnesi- Benimde oğlum olacak inşallah benimle birlikte üç tane daha arkadaşım var üçü de erkek bebeğe hamile erkek senesi gerçekten ☺️💕 sağlıkla gelsinler