Bende hiç bulanti olmadi şükür🤲sadece yumurtanin yagda pişirileni yemiyorum kalan hər şey iyi😊ama tatlidan çok ekşi şeyleri seviyorum🙄ama bide ben KRON hastasi oldugumcun biraz zor tabii çünki meyve hic izin vermiyor mide bagrsak doktorum ama kendimi tutamiyorum hamilelikden sonra.1 yil 10 ay oldu tedavi aliyorum bagrsakdan😑daha 2 yilim var🥲