Esen_1 33 haftalık hamileyim ilk hamileligimde tansiyon sorunum vardı. Düne kadar normal seyrediyordu tansiyonum ama dün gece baş ağrısıyla uyandım ve sürekli midem bulandı tansiyonumu olctum 129.95 çıktı. Küçük tansiyonum 9 un altına inmiyor Bi sorun olur mu ebe ikisi birden yükselir inmezse sıkıntı demişti ama bilemedim böyle küçük tansiyonu yükselen var mi
pandasever Esen_1 tansiyonuz normal ,,14/9 sonrası sıkıntı. Ben tansiyon ilacı kullandığım halde günde 3 kere hep ,13/8 çıkıyor. Tabiki yinede takip edinde siz.