Kızım normal yollarla gelmeyecek galiba derken 39+4 te sabah ezaniyla 6 da suyum geldi hemen hastaneye gitmedik sakinliğimi korudum duşa girdim eksik eşyalarımızı tamamladık mesai saatini doktorumun hastanede olmasını bekledim çünkü sancım dayanılmayacak derecede değildi sadece çok şiddetli suyum geliyordu 9 da hastaneye gittik doktorum geldi alttan muayenede 3 cm açıklık olduğunu söyledi yatışım yapıldı 12.30 da prensesim kucağımdaydı çok şükür istediğim gibi normal doğum yaptım sadece suni sancı da verdiler süreci uzatmak için açılmam hızlı olsun diye 6 saatlik sancı sonunda kızımı kucağıma aldım doğum kolay değil ama rabbim sabrını veriyor gerçekten dayanılmayacak bir acı olsa bu kadar insan normal doğum yapmaz Rabbim herkesin gönlüne göre versin 🤲🏻☺️