Merhabalar kızlar.
Eskişehir’in bir ilcesinde ikamet ediyorum bir yıldır. Şehir hastanesinde Nihat inana gittim bir kaç sefer fakat çok aşırı kuralları olan illa benim dediğim olsun isteyen bir doktor.
Benim 3. Dogumum olacak daha önce devlet hastanesine gitmedim. Özel de de tarama testlerini şeker yüklemesini vs kendim istemediğim için yaptırmadım. Doktorlarım da bu konuda bana söz hakkı tanıdı ve saygı duydu sagolsunlar.
- Dogumum olduğu için bağlamatyı düşünüyorum. Çünkü çok çabuk hamile kalıyorum. 4-2 yaşlarında kızlarım var. İkinci sezeryanla dünyaya geldi. Asla normal doğum yaptırmam sezeryan sonrasi aklın varsa sende olmak isteme dedi.
Sezeryan ol iki ameliyati bir arada yapalım dedi bana da mantıklı gelen bu şimdilik.
Fakat ısrarla her şeyi yapmamı istiyor. Ben yaptırmak istemiyorum diyorum. O zaman kendine git başka doktor bul diyor.
Bir kaç sefer farklı konularda bu üslubu kullandı.
Sizden ricam memnun kaldığınız güvenliğiniz bir doktor tavsiyesi.
Eğer burda bulamazsam İlk kızımı dogurtan doktora gideceğim. Memlekete.