Pamiramsi Test verdim bu sabah kan testi, yarın öğleden sonra çıkacakmış 🙁 dünkü testteki o silik çizgi çok heyecanlandırmıştı beni ama bugün sabahtan beri karnım çok ağrıyor muhtemelen adet olacağım. Hayal kırıklığı yaşamak kötü oluyor
Tugba_sari Pamiramsi bende adet olmayı beklerken adet sancısı çekerken hamile olduğumu öğrenmiştim 😁 ağrı olması mutlaka adet olacaksınız anlamına gelmiyor umudunuzu kaybetmeyin 🤍
Glcn12 Pamiramsi bende siz gibiyim 3 gün geçti ama çok şiddetli ağrım vardı karın ağrısı kasık ağrısı bacaklarımda dahi vardı kesin adet olcam dedim teste de silikti çizgi ertesi gün kan verdim 3 binlerde çıkmıştı sonuç
Whitelavinia Pamiramsi hamile kaldığım ay bırak adet ağrısı apandisit patlamış gibi ağrı yaşadım, bıçak gibi batıyordu yere eğiliyordum meğer bebeğim yerleşiyormuş
Musemma06 Canım gebelik belirtilerinden biri de ağrı ben 3kez Hamile kaldım 3 ünde de bu sefer adet olucam karnım ağrıyor dedim ve Hamile olduğumu öğrendim ilk zamanlar gebelik ağrısı ve adet ağrısı aynı ağrı karıştırılabiliyor
Pinark92 canım umutlandırmak için söylemiyorum ama karın ağrısı da belirtilerden zaten. ikisinin de belirtileri hemen hemen aynı
FKRKS29 Pamiramsi adet agrisi hamilelik belirtilerinden olabiliyor insAllah hayırlısı ile oyledir Rabbim gönlünüze göre versin kan sonucu haberinizi bizede haber verin beklemedeyiz sizin icin🥰
Beyzanrrr Pamiramsi ümidini yitirme ben hamile olduğum halde üstüne 6 gün adet gördüm hemde ağrılı bir sklde