Slnaycn Duyguhll 34+3 oldum bugün agirlastim iyice sistim kendimi tam bir dombilik hissediyorum 😆sürekli tuvalet istedi yürürken yorulma nefes nefese kalma her şey mevcut 🤓cuma günü randevum var bakalım bebiş nasıl 🌸
aslanprenses_ Duyguhll 33+0 gece tuvaleti haricinde çok bir sorunum yok. Tuvalette yaşayacağım artık. Zaten hamile kalmadan önce de hiç tutamazdım hemen çişim gelirdi😂 ama şimdi…… bir de yoruluyorum artık.
Duyguhll Aynı şekilde gece kaç kere kalktığımı bilmiyorum. Benim arada kasık ağrım da oluyor ve çok çabuk yoruluyorum. Magnezyum kullanıyor musunuz
zeyno012 Bende aynıyım valla bugün ilk kez 2 kere uyandım öyle mutluyum ki 😀😀 uyumadan 1 saat önce tüm sıvı şeyleri bitirdim ve içmedim etki etti sanırım günler sonra