Kızlar bugün yazmıştım saat 2 gibi açık pembe sulu akıntı geldi acaba nisan mi diye ondan sonra bel ve karin ağrısı oldu ama öyle çok değil yaklaşık 1 saattir de sadece karnimda kramplar kasılmalar var ortalama 10.15 dakkada bir ve bebeğim fazla hareketli canımı çok yakıyor acaba doğum yakın mı ne düşünüyorsunuz :/