Bebeğim 28 haftada hekimin söylediğine göre doğum pozisyonu almıştı. Hatta hekim “annesi hazır ol erken gelebilir” demişti. Bebeğim çok hareketli babası da prematüre ben de bu sebeple erken gelir diye korkuyordum. 32. Hafta kontrolünde başının yukarıda olduğunu gördük :) üzülsem mi sevinsem mi bilemedim sürekli nefes darlığı yaşıyorum bebek başını mideme yaslıyor sanki mide yanmasından uyuyamıyorum. Sahi nasıl anlayabiliriz bebeğin döndüğünü?