Rabia-H-6 Ben de ilk defa anne olacağım bir yıllık evliyim. Kendi düşüncem şu ki.oncelikkle kendimize güvenmek lazım. Ve eminim bebek doğunca zaten her şey kendiliğinden anlık gelişecek. Yetemem naparim acaba tek başıma nasıl bakarim ya hasta olursa ya şöyle olursa diye olumsuz düşünmektense bence doğduğu günü su an hayal edin ve bebeğiniz için mükemmel bir anne olacağınıza inanın ve 😊🙏Su an artık teknoloji var bir sürü doktorlar uzmanlar ve ya tecrübeli anneler sosyal medya üzerinden bilgi içerikli paylaşımlar yapıyor kitaplar,metinler var.. o yüzden bence gayet rahat olun 🥰