Kumru_6694 bende en çok mide yanması çektim renni şurubu ve hapı vermişlerdi hiç biri işe yaramadı. En son farklı bir doktora gittim hap verdi ilk günden mide yanmam geçti 2 aydır hiç olmadı. Adını yazayım doktorunuza sorun uygun görürse yazar sizede “ESOM 40 mg” adı. 24. Haftadan beri kullanıyorum Şuan 30+1 deyim