Seh999 çalışabilir raporu islendiyse sıkıntı yok rapor numaraları aynı oluyor zaten orda muhtemel doğum tarihi yazdığı için raporu degistirmiyorlar sadece izine başlama tarihi değişiyor onu da ekstradan gitmiyorlar farkli bir rapor olarak mebbise. Siz galiba 32den 35e kadar olan kısmı doğum sonrasına aktarmak için sıkıntı olmasından endişe ediyorsunuz onu da tam bilmiyorum şahsen ben de henüz dogurmadim ama çalışabilir de çalışamaz da idarede belgeli olduktan sonra sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum ki SGK dökümünde çıkıyor en kötü dilekceyle halledilir bence