32+5 🎉 Bu zamana kadar hep kız dediler detaylı da olsun kendi doktorum olsun hep kız dediler ama burada insanlar halk erkek göbeği felan diyor ahahahaha psikolojimi bozacaklar djdjdj yok falancaya da oğlan demişler kız doğmuş inanma erkek bu felanlar asdfgjh böyle bişey olmaz dimi ya 😹 Bu hurafelere inanmak istemiyorum ben😹