alleynagg18 Sahdormommy ben yeğenime hem çikolata yaptırdım burda hemde magnet ve gayet memnunum şuan kendi bebeğim içinde burayı düşünüyorum
Sahdormommy Batnm6565 yeni mi verdiniz acaba ya burda memnun kalan çok olmuş eski postlarda okudum ama bende yinede emin olamıyorum
Papatyam17 Batnm6565 merhaba yaptırdığıniz çikolatanın resmini attılar demissiniz rica etsem buraya da paylaşır mısınız ben de o sayfadan yaptırmayı düşünüyorum da
acilicigkofte Tadı güzel ama paketleme kötü kutu ezik geldi karşılamadan evvel uyar güzel paketleyin diye