Dün göbekten progestan iğne yaptım. Ama yaparken yanlış yaptığımın farkındaydım hem 2 3 nokta yukarı vurdum hemde nefes alıp verdim iğneyi bekletirken. Nefes alıp verirken acı hissettim. O an bişi olmadı gece baktığımda iğneyi vurduğum yer çok hafif şiş ve zeytin büyüklüğünde mosmor oldu.
Acaba bebişler için bir sakıncası var mı?
Gayet normal mi ?
Çok korkuyorum.🥺