Yazmelegi_ Kızlar 2 ay oldu dogum yaptım 50.gun adet oldum yani bir iki gün kan geldi muhtemelen adet diye düşündüm ve şuan 2 ay 6 gün deyim ve leke tarzı akıntı gibi geliyor bu ne demek yani yine mi adet oluyorum acaba
Fik Yazmelegi_ ahh deme Oakdale karışık mı oluyor ben 40 ım dolunca direk kanama kesilir diye düşünüyordum 🥲
HilalYlmz Yazmelegi_ bu doğumdan sonra kanama işleri herkeste değişiyor. Doğumdan sonra 1 hafta hafif hafif devam etti sonra 40ım çıkmasına yakın yeniden başladı sanırım adetti o 7 gün sürdü emzirdiğim için süt koruyo diyorlar ya 1.5 sene hiç adet olmadım memeden kestim 1 ay içinde adet olmaya başladım 😀
Yazmelegi_ Fik kız vallahi bende doğumdan sonra 2.3 gün felan kanama oldu sonra leke geldi devamı o şekil işte
Bulbulyuvasi Günlerimiz çok yakınmıs. Bende kırk bitince oldum 2 gün sürdü sürmedi. Emziriyorsan düzenli olmayabilirsin ama düzensizse adetin de düzensiz olurmus