Bet0235 bende orası ile anlaşmalıyım ilk doğum olcak odayı tek kişilik ayarlıyorlar diye biliyorum ama bakalım. Yeri kötü geldi bana beklediğim gibi değildi ama etrafımdan da hiç kötü bir tecrübe duymadım orayla ilgili, asıl önemli olan da bu zaten diye düşünüyorum birde doktor tabi. Benim muayenelerim Çankaya’da oluyor fakat doğumlar Karataş hastanesinde oluyormuş umarım sağlıkla kavuşuruz Allah iyilerle denk getirsin insan olarak 🙏🏻