taazeannee anladim canim ben de persembe girdim nst ye 40 ve 62 ler arasiydi sancim ama yalanciydi dr dedi ki sancin var dimi ama dayanilmiycak gibi degil dedi yoksa duramazdin dedi bana bense doguma gircem sanmistim 🙈catima bakmadi veya iste kanala indi demedi ama benim karnim 1 aydir yaklasik asagida oturunca bacagimin ustune biniyor eskiden havada kalirdi
Bence sen gecmiyorsa her ihtiamalle bi git zarari olmaz veya drun varsa bir ara hastaneyi ,en kotu icin rahatlar belki acilman oluyordur baslayacaktir herkesde farkli seyrediyor cunku canim .