Arsmngmz Bizde her iki böbrekte büyüme vardı cuma günü kontrol de biraz küçülme olduğunu söyledi doktorum ama kafaya takılacak sorun olacak bı durum değil kuzum doğumdan sonra ilk cisinde normale dönüyor dedi eğer o da olmazsa sünnet yapmak gerek dedi ama bakacaz artık 🙄 Sende durumlar nasıl?