Arkadaşlar 35+3 haftalık hamileyim artık el bileğim eller ve ayaklarda şişlik ile uyanmaya başladım sanki burnumda da var rahatsızlık veriyor özellikle ellerim, kuvvet uygulamak ellerimle zorlaştı kapak açarken bile misal, ödem için neler yapabilirim tuzlu yiyorum diyemem ama ekmek vs ile de ödem alakalı mi 70 kiloyum bu arada 63 ile hamile kaldım daha dogumada var neler yapmalıyım sizcee yardımcı olursanız çok sevinirim