Sarpp Kizlar 35+3 hamileyim göbek deliğimin özellikle sol tarafında ağrı acı gibi bir his var sizce bu normal mi?
demirdursun Sarpp benim de sol tarafım hep ağrıyordu aynı şekilde. Doktorum ultrasonla bakti fıtık falan yok normalmiş, sanırım bebeğin uzuvları orada oldugu için oluyor ağrı