cokkasmabeabi 1225 postlar altta kaldığı için gören olmuyordur. Nokta vs bişeyle desteklerseniz üste çıkar, gören biri de cevaplar.
Yenibirannee 1225 açtığınız postlarınızı görüntülemekteyim. Yoğunluktan dolayi aşağılarda kalıyor olabilir. Açtığınız postlara emoji koyarak daha fazla görüntülenmesini sağlayabilirsiniz 🌸 mutlu forumlar