Merve_818181 iyi düşün iyi olsun canım benimde ilk gebeliğim öyleydi kürtaja girmiştim kürtajdan 2 ay sonra tekrar hamile kaldım çok şükür Rabbime 4 yaşına girdi başta banada bos gebelik dış gebelik olabilir demişlerdi ama tam tersi oldu sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım