Ege_mommyy_11
Canım ben bundan aldım gayet güzel , bebek arabasına asılıyor , omzumuza taktığımızda süngerli ağırlık olsa da acıtmıyor zaten hepsinin ön yüzünde sıcak ve soğuk tutma için koruması var ben çarşıdan aldım 800 tl burda pahalı yazmışlar trendyol da var sanırım ☺️☺️
