NewMomm1 Vajinal doğum yaptım, sancıların son yarım saati en zorlu kısımdı benim için, aslında yarım saat süreceğini bilsem belki kolaylaştırdı ama o an sanki bu böyle saatlerce devam edecek gibi geliyordu 😁 Ha, bir de korkutmak amaçlı söylemiyorum özellikle zorluğu sorduğunuz için belirticem, doğum sonrası dikiş ağrısından sonra hemoroid zorladı beni. Daha önceden vardı bende ve ıkınma evresi iyice tetikledi, tek hatam bundan doktoruma bahsetmemiş olmamdı. 2.yi de doğurup ameliyat olucam zaten artık, inşallah jübile olur 😂😂