1225 38+4 değil olucakmışım gibi çok hafif bir sancı var kaşığımda ve belimde rahatsız bile etmiyor bebeğimin haraketleri bugün çok hafif neredeyse çok az hissediyorum böyle olup doğumu olan varmı
Kahramankentli Sancılar düzenli mi onu bi takip et canım ama doğum sancısı olsa bebek hareket etmez zaten