Haticesonguu benim de 38 bitecek hala ters gününü bekleyelim doldurduğunda dönmezse sezaryen doğum diye anlaştık doktorumla. Sende konus erkenden almasın bence ben öyle yaptım ama herkeste durum farklı oluyor tabi ki yine de belli olmaz hiç birimizin hali bi bakmışsın dogum yapmışız :)