Ben pcosluyum bu yüzden 2-3 ayda bir adet oluyordum. Adet olmadigimda hamilelikten suphelenmiyordum yani. Hastalığima veriyordum her zaman. En son işte 2 ay adet olmadım ama son üç haftadır herrr gün adet olucam diye bekliyordum çünkü aynı regl zamanı ağrılarıni yaşıyordum. Kayınvalidem tutturdu kızım test yap et diye bir hafta boyunca yok anne yapmicam ağrım var belli adet olucam zaten diyordum
Megersem 2 aylık hamileymisim. Rabbim isteyen herkese en hayırlı vakitte sağlıklı sıhhatli , hayırlı bir evlat nasip etsin inşallah 😘😘😘