Cerensolmaz Merhaba bugün adetimin 3. günü tam zamanında oldum fakat kendimi hamile gibi hissetmiştim Regl olmadan önce ve internette biraz araştırdım regl iken bile hamile kalan varmış ve bende o merakla ve heyecanla test yaptım başta pembe silik ama gözle net belli olan çizgi vardı sonra 3 4 saniye sonra o çizgi soldu bu neden olabilir bilen varsa yardımcı olabilir misiniz lütfen 🥺